۱۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۹
تعداد بازدید: ۱۷۵۰۰۱
تیم فوتبال میلان با ۴۹ امتیاز در رتبه سوم قرار گرفت و فروزینونه نیز با این شکست و ۲۳ امتیاز در رتبه چهاردهم ایستاد.
کد خبر: ۳۵۹۶۵

یوویچ فرشته نجات روسونری؛ میلان در تعقیب بالانشینان.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط، دیدار تیم‌های فروزینونه و میلان از هفته بیست‌وسوم رقابت‌های فوتبال سری‌آ ایتالیا از ساعت ۲۰:۳۰ شنبه شب در ورزشگاه بنیتو استریپه با قضاوت لوکا پایرتو برگزار شد که در نهایت با برتری ۳ بر ۲ تیم میلان به پایان رسید.

روسونری توسط ژیرو به گل اول خود در دقیقه ۱۷ این بازی رسید. ارسال زیبای لیائو با ضربه سر مهاجم فرانسوی میلان تبدیل به گل اول این تیم شد. میزبان خیلی زود در دقیقه ۲۴ به بازی برگشت. ماتیاس سوله از روی نقطه پنالتی گل تساوی را به ثمر رساند.

در دقیقه ۶۵ فروزینونه موفق شد کامبک کند و گل دوم را لوکا مازیتلی روی پاس ماتیاس سوله از بین پا‌های منیان وارد دروازه میلان کرد. در دقیقه ۷۲ میلان به بازی برگشت. خوشحالی بازیکنان میزبان تنها چند دقیقه طول کشید و روسونری موفق شد توسط متئو گابیا یک‌بار دیگر بازی را به تساوی بکشاند.

اما این پایان کار نبود و روسونری در دقیقه ۸۱ کامبک دیدنی خود را تکمیل کرد. لوکا یوویچ تنها یک دقیقه زمان احتیاج داشت تا گل ۳ امتیازی میلان را در این دیدار به ثمر برساند.

با این نتیجه تیم فوتبال میلان با ۴۹ امتیاز در رتبه سوم قرار گرفت و فروزینونه نیز با این شکست و ۲۳ امتیاز در رتبه چهاردهم ایستاد.

/آفتاب‌‌نیوز.

 
 
برچسب ها: فوتبال ایتالیا میلان سری آ
ارسال نظر
آخرین اخبار